logo text
Log Masuk

Log Masuk

Pencapaian Piagam Pelanggan 2017
Elemen Piagam Pelanggan

 1. Melaksanakan kempen advokasi keselamatan jalan raya di seluruh negeri sekurang-kurangnya sekali pada setiap minggu.2. Menyelaras Majlis Pelancaran Kempen Keselamatan Jalan Raya Peringkat Kebangsaan untuk perayaan Tahun Baru Cina dan Hari Raya Aidilfitri pada setiap tahun.3. Menyelaras Mesyuarat Agung Tahunan Majlis Keselamatan Jalan Raya Malaysia sekali dalam setahun.4. Memberi maklum balas terhadap aduan awam dalam tempoh 3 hari bekerja.
Bulan

Pencapaian

Januari 100% -  - 100%
Februari 100% 100%  - 100%
Mac 100%  -  - 100%
April 100%  -  - 100%
Mei 100%  -  - 100%
Jun 100%  - 100% 100%
Julai 100%  -  - 100%
Ogos 100%  -  - 100%
September 100%  -  - 100%
Oktober  100%  -  -  100%
November  100%  -  -  100%
Disember  
 -  -  

Topik Terhangat