logo text

Bahasa Lain

aren

Log Masuk

Log Masuk

Article available only in Malay.

Adalah dimaklumkan capaian perkhidmatan MyMesyuarat akan mengalami gangguan berikutan kerja-kerja penyelenggaraan dan menaik taraf perkhidmatan MyMesyuarat pada tarikh dan masa seperti berikut:

  • Masa mula : 12 April 2013 (Jumaat) / 8:00 pagi
  • Masa tamat : 15 April 2013 (Isnin) / 4:00 petang

Sehubungan dengan itu, semua aktiviti capaian ke perkhidmatan MyMesyuarat boleh dilakukan sehingga 11 April 2013 (Khamis) jam 6.00 petang. Semua pengguna dinasihatkan agar membuat salinan minit, agenda mesyuarat, laporan maklum balas dan segala dokumen berkaitan sebelum tarikh dan masa tersebut.

Sila rujuk di ruangan Soalan Lazim > mengenai ICT Standard Operating Procedure (SOP) bagi pelaksanaan MyMesyuarat secara offline untuk perhatian Tuan/Puan .

Kerjasama dan perhatian Tuan/Puan atas perkara ini amat dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih. Sebarang pertanyaan / penjelasan / bantuan boleh menghubungi pihak meja bantuan MyMesyuarat melalui telefon 1300882623 atau emel kepada Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya. atau meja bantuan Ibu Pejabat melalui Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya. atau Alamat e-mel ini dilindungi daripada spambots. Anda perlukan JavaScript diaktifkan untuk memaparkannya..

Sekian, harap maklum.

 

Topik Terhangat